08 January 2013

Bornday / Birthday

08/01/13 aku dah masuk 26 tahun. Tahun terakhir sambut sebagai bujang, tahun pertama sambut sebagai tunang orang & tahun pertama sambut sebagai bakal suami orang.

Tahun ni memang special sikit sambutan birthday aku sebab cik tunang tersayang buat surprise untuk aku. Paling tak dijangka, semua hasil tangan 100% cik tunang tersayang.

Dan aku sampai merajuk & fikir bukan-bukan bila cik tunang rampas telefon dia bila aku nak tgk gambar. Rupanya, cik tunang merahsiakan kek Chelsea yang dia tempah khas untuk aku; sebab aku die hard fan Chelsea.

Tersentuh juga bila baca ayat dalam kad tu; ada kad cinta & frame gambar kami ok disamping kek Chelsea. Bila dengar cerita tungkus lumus cik tunang, memang sangat-sangat tak dijangka.

Terima kasih sayang, Mazura Haini aka Cik Tunang. I love you so much...! :)


Sent via DiGi from my BlackBerry® Bold 9900