10 October 2012

My Heart With You

Lama tak menulis. Otak dah semakin tepu untuk menulis. Terlalu banyak benda realiti yang aku perlu fokus. Termasuklah hari pernikahan aku. Rasa menggeletar pula bila nak lafazkan "Aku Terima Nikahnya".

Blog aku ni telah diubah suai oleh tunang kesayangan aku, Azura aka Sindarella Ezora. Thanks my dear because you change this blog looks like 'Taman Strawberry".

Aku nak cerita sikit pasal tunang kesayangan aku ni. Seorang gadis yang bekerja di Bank Islam, tempat lama aku kerja. Boleh dikatakan aku ni 'stalker' tunang aku ni. Kami kenal lebih kurang 3 tahun lepas tapi baru 6 bulan agak serius.

Pertama kali aku lamar tunang aku ni masa bulan Ramadhan, lepas buka puasa. Alhamdulillah, aku tak bertepuk sebelah tangan. Terus aku sarungkan cincin pertama aku beli. Hari Raya ketiga dgn kaki menggeletar, aku berjumpa ayah tunang aku. Alhamdulillah, family dia terima.

Tanpa tunggu panjang, 16 September, terus aku bawa rombongan meminang. Semua berjalan lancar. Amin, amin ya rabbal 'alamin. Sekarang cik Mazura Haini sah menjadi tunang kepada Teddy Bear ni. Bulan Mac 2013, aku akan berhadapan dgn tok kadi, memang menggigil dah dari sekarang.

Sejak aku bertunang ni, ramai kata aku dah berubah. Tak keluar malam, tak main gadget, berjimat, jarang makan dan asyik dengan BlackBerry. Ye la, persediaan untuk memikul tanggungjawab sebagai suami.

Jadi, cik tunang yang membaca ni, Teddy Bear sayang ni nak cakap yang dalam hati I cuma ada sayang seorang saja. Tak pernah ada orang lain. Terima kasih sebab sudi terima Teddy Bear ni sebagai teman. Teddy Bear ni berjanji akan jaga sayang dunia dan akhirat, jadi suami yang baik dan tak akan pernah sia-siakan sayang. Layanan dan kasih sayang yang I bagi tak pernah dan tak akan kurang selamanya. I love you my sayang.



Sent via DiGi from my BlackBerry® Bold 9900